Distinction Award @ IWPA 2016 - Un premiu cât o mie

Când am plecat la drum în incursiunea numită IWPA (Asia Wedding Photographers Award), doar am visat că una dintre fotografiile mele va trece de baremul de 80 de puncte, cel care permitea fotografiei să fie măcar luată în considerare pentru câștigarea unui premiu.

După ce am intrat să văd câștigătorii și premiile din anii trecuți mi-am zis că am investit degeaba speranță. Erau și sunt în continuare opere de artă, nivel de photoshop dus la extrem, nivel la care nu cred că s-au gândit nici dezvoltatorii programului.

Prospectând piața concursurilor din întreaga lume mi-am dat seama că m-am înscris în cel mai dificil de scos capul din mulțime.

Premiile sunt oferite în felul următor, pentru diferite catotegorii:

Locul 1
Locul 2
Locul 3
Distinction prize ( 10 premii )
Excellence prize (toate fotografiile peste 80 de puncte din 100)

La IWPA au participat 1612 fotografi din 38 de țări, cu peste 4.000 de fotografii înscrise.

Din juriu au făcut parteMarcus Bell, Roger Tan, Raymond Phang, Nik Peridis, Johnson Wee, Tracey Taylor; Dee Green, Erich Caparas, Luigi Fedeli.

Sincer, doar așteptam rezultatele să văd câte puncte am strâns la fiecare fotografie și ce trebuie să îmbunătățesc pe viitor. Astăzi, când am primit e-mailul de la IWPA, am avut un șoc. Una dintre cele 7 fotografii înscrise în concurs a fost premiată cu Distinction Award.

Cel mai mult mă bucur că fac parte din grupul fotografilor care reprezintă cu succes România la concursurile de fotografie din întreaga lume.

Fotografia de mai jos, câștigătoarea premiului, a fost realizată la petrecerea lui Adrian și a Ralucăi, în ziua în care au decis să spună DA!.


Pentru mine, IWPA rămâne în continuare cea mai mare provocare, dar de la care îmi doresc și mai multe în anul ce vine.



FOTOGRAFIILE MELE LA IWPA 2017









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu