Cum am văzut experiența ICEEfest 2017 ca un fotograf de nuntă

Pentru că educația fotografică se poate realiza din foarte multe surse, anul acesta ICEEfest a intrat în atenția mea și datorită uneia dintre miresele mele care mi-a vârât o super invitație sub nas. 

Am vrut mai întâi să mă interesez dacă cele două zile de eveniment mă vor ajuta cu ceva, în fotografie. Pentru că a fi fotograf profesionist de nuntă în 2017 te forțează să fii la fel de mult și om de marketing, comunicare, management, antrepeneur, jurnalist, contabil, speaker și psiholog, răspunsul a fost cu desăvârșire unul pozitiv. 

ICEEfest avea să vină cu detaliile ce îmi lipseau în domeniul social media, marketing și e-commerce. 

Festivalul s-a desfășurat în perioada 15-16 iunie, la Grand Cinema din Băneasa Shopping City, Băneasa. Ca să nu plusez foarte mult la capitolul detalii organizatorice, pe care le găsiți direct pe site-ul lor (iceefest.com) notez doar că au fost prezenți în fața a peste 4.000 de persoane, nu mai puțin de 130 de experți în domeniile menționate mai sus, incluzând aici firme precum Facebook, Google, Yahoo, Shazam și Youtube.


Dacă vreun alt coleg de breaslă se întreabă dacă merită să participe în viitor la vreuna dintre edițiile ICEEfest, pot răspunde că este o experiență ce merită încercată cel puțin o dată, rezultatele fiind diferite în funcție de capacitățile de asimilare ale fiecărei persoane. În plus, nu este vorba de workshopuri, ci de conferințe, de speach-uri de 20-3o de minute din partea fiecărui speaker. 

În maratonul de aproape 30 de sesiuni la care am participat (în 3 săli) am reușit să adun câteva pagini bune de idei legate de promovare și trenduri de comerț online, dar și să aflu care sunt noile modificări pe care marile rețele de socializare le-au adus atât în relația lor cu utilizatorii, cât și metodele noi de promovare ale produselor pe care eu le vând. În cazul meu, fotografia de nuntă. 

Sunt convins că la finalul acestor zile de informații continue, viitorii mei clienți vor beneficia de o experiență și mai îmbunătățită și o relație fotograf - client superioară. 

See you @ ICEEfest 2018!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu